Thursday, January 29, 2009

UTeM datang UMP

Suatu ketika, hehe

takda ar ni cuma draft,

td bdk2 sbh srwk UTeM mari sini, diorg entah bt lawatan, so kitaorg pun dri sbh srwk ni, bt mcm besa lawat, ada gak abg2 akak2 mpp layn diorg ni hehe

best gak... walaupun ntah lah, sy sbnarnya kurng2 bersetuju, aah ada gak aktiviti diorg mmg cmpur ar laki ppuan, besa ar kebnykkn klu bdk sbh srwk mmg cmpr, sejak dri skul rendah mngh dn matrik...

tapi klu kat ump ni, nmpk mmg ada pengasingan, lctrr pun pham2 ja.. walaupun tgk lctrr ni tak sberapa, tapi mgkn adat kebiasaan org2 melayu sini kuat lg kut, jdi hal cmpr mcampri spttnya tidak terjdi

secondly, tujuaan lawatn utk mengerat silaturahim, pastu adala hubung terjlin, so senang sikit klu nak bt aktiviti, maklumla bdk sbh srwk ni jrng2 balik, so bnyk stay sini smnjng msia.

so scra tak lngsng kebajikan terjga, bleh jgak kta kuar dr kelompk org2 yg lesu dn tak bermaya.

entahla... apa lg ek?

susahlah .. aku tgh tensen tgk... bdk2 p rusia.. p mesir ambik medik... aik... masa tu dah sgt2 lama berlalu tapi.. aik entahla... aku rasakn aik~~ mmg terukir dlm ati aku utk jd doktor perubatn

pastu aku rasa aku sbarng ja td... ntah pape aku ckp.. laju btl, sbb aku slalu guna adrenalin aku ketika dlm public adeii~~

2 comments:

aimi said...

kucen nk jd doktor ek..??
bgos2...hehe~

srzal said...

ye2 tapi... aikhs..

biarla org len yg memikulnya kn aimi hehe